lördag 2 september 2017

En favorit i repris

Då var väl hösten officiellt här! Inte för att det känns som höst nu direkt, men är ju bara en tidsfråga förrän den kommer. Vet inte om jag är redo. Kan vi snälla skippa hösten och hoppa direkt till typ november??

I morse när jag vaknade kände jag mig sugen på att kolla på någon julkalender, så några avsnitt av 2015 års julkalender "Tusen år till julafton" fick bli mitt frukostsällskap. Förstår fortfarande inte hur den kunde få så mycket kritik, fastän den är den mest sedda julkalendern?! En otroligt bra julkalender tycker jag, som förtjänade SÅ mycket bättre!



Efter att jag kollat klart på Tusen år till julafton får det bli någon annan tror jag, kanske storfavoriten "Dieselråttor & Sjömansmöss"?

/Matilda

3 kommentarer:

  1. Nej hösten är ju den bästa årstids av alla haha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har börjat uppskatta hösten mer och mer med åren, den har ju sina fina sidor, men fortfarande är det en rätt tung och trist årstid tycker jag...

      Radera
  2. Håller med! Tusen år till Julafton är en fantastisk julkalender!! Såg den nyss jag med :)

    SvaraRadera